instalacja drukarki lexmark x85??

Autor: Kate <buscio_at_post.home.pl>
Data: Wed 27 Apr 2005 - 07:45:45 MET DST

Witam,
Bardzo prosze Was o pomoc. Problem mam z ta drukareczka. Otoz
sterowniki mam super z ich strony. Instaluje wszystko zgodnie z
instrukcja, drukarka instaluje sie bez problemow. Potem prosi o
podlaczenie usb, podlaczam....wykrywa urzadzenie copier skan instaluje
sie dalej. Nastepnie pojawia sie w trayu info o drukarce...i tam
problem....probuje zczytac ilosc tuszu i inne info i nagle monit, ze
drukara nie jest podlaczona do usb. Jak nie jest podlaczona jak przed
momentem ja wykryl ??? I co z tego ze moge skanowac i kopiowac, jak
nic z kompa nie moge puscic :( kabel usb jest oki,
sterowniki oki, w biosie usb wlaczone na enabled...
w zakladce porty wlaczona funckja "wlacz obsluge dwukierunkowa"

bardzo prosze kto
moze mi pomoc/doradzic ????
system xp