Re: Notebook AMILO Pro v2010

Autor: lukasz sczygiel <gdzies_at_nawet.tw>
Data: Wed 27 Apr 2005 - 00:09:15 MET DST

p napisał(a):
> Witam
> czy ktos jest szczesliwym posiadaczem tego notebooka?
> (FS Amilo Pro V2010 CelM 1,5GHz 15.1'', 256mb, 40gb, dvd-RW)
>
> czy wybor tego notebooka do zastosowan domowych (bez grania) za okolo
> 3000pln to dobry ruch?

Jesli kupisz takiego to do domu bedzie dobry na kilka lat.

Jak do domu czyli www,gg,mail,news,word i takie tam to nawet uzywany
pIII 600MHz bedzie spoko.
Byle memorki i dyska bylo duzo ale to zawsze mozna dokupic.
Ja mam jakiegos potworka (jakis przenazwowany acer) z radkiem M6 i P4
2giga i 256mega memorki i calkiem przyjemnie sie na nim pracuje.
3dmark 2001 daje jakies 2100pkt i gierki chodza przyjemnie.
Oczywiscie reszta www, ofisy, i inne programy chodza ladnie.
A laptop kupilem za 2300 a i tak przeplacilem. Jesli jestes w stanie
zaakceptowac brak gwarancji a zaoszczedzic 30% ceny to mysle ze warto
kupic taki uzywany.