Re: MSI KT3 Ultra - Thunderbird, Sempron a moze Barton

Autor: Brodi <madmax81_at__nospam_interia.pl>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 23:47:18 MET DST

> Miałem płytę KT3 Ultra2. Pisałem do MSI. Odpisali że nie obługuje
> Sempronów. Tylko Atlony i Bartony.
A jak ci w dowodzie napiszą że jesteś female to co uwierzysz ?

Może nie wyraziłem się jasno, ta płyta OFCJALNIE obsługuje tylko FSB do
133,a nie oficjalnie powyżej 166, dlatego semprony i wszystko inne co ma FSB
do 333 chodzi na tej płycie. Panowie z MSI celowo nie przyznają się żeby
zmieniać płyty na nowe oparte na nforce , i nie mieć problemów z
ewentualnymi problemami związanymi z fsb powyżej 133.
Czysta komercha poprostu.