Re: Problem z dyskiem ?

Autor: Radek D <radek997_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 23:13:15 MET DST

> Nie wiem czy słusznie uwazam ale chyba dysk się sypie - miałem tak z
Też tak myślę (ostatnio chodzi tak głośno jak szlifierka) ale
skan powierzchni wykazał tylko 1 bad sector, test oprogramowaniem
Seagate nie wykazał nic poza jakimś mało znaczącym błędem, SMART
pokazyje że dysk jest w dobrej kondycji, sam Windows chodzi OK tylko,
to 5 minutowe oczekiwanie na jego uruchomienie (w tym czasie dysk wydaje
z siebie cykliczny stukot).