Re: Pytanie o FS AMILO serię...

Autor: xavier <musti20_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 22:50:02 MET DST

Ja mam już starszy sprzecik AMILO A CY26 i nic się nie dzieje, zaraz po
zakupie wymieniłem napęd optyczny bo nie czytał wszystkiego, wymienili mi na
miejscu bez żadnych dopłat w ramach gwarancji (wczesniej sie tylkko umówiłem
na dzień wymiany-musieli zamówić napęd trwało 2 dni)

- Od tamtej pory zero problemów, wszystko całe a używam codziennie. Teraz
zamierzam wymienić na coś lepszego i też kupie coś z tej firmy. POLECAM s a
OK.