Re: Problem z radiatorem?

Autor: kawiarz <zkawa_at_o2.pl>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 22:33:11 MET DST

Użytkownik "Oizo" <oizo[nospam]@autograf.pl> napisał w wiadomości
news:d4m80o$m5n$1@inews.gazeta.pl...

> zastanawia mnie dlaczego wszyscy tak mowia - ja mam ten zestaw juz ze 3
> lata
> i zadnych problemow nigdy z nim nie miałem - działa bardzo dobrze i
> cichutko

Moje argumenty:

1. Za tą cenę można kupić lepszy zestaw (zwłaszcza biorąc pod uwagę zestaw z
chłodnicą).
2. Blok wodny ma takie opory że zastosowanie pompki pow. 300 l/h nie ma
sensu.
3. Trzeba uwarzać na zbiornik żeby woda sie nie wylała.

Za CPC przemawia jedynie - wygoda - da się go zmontować w 15 min nie mając
pojęcia o majsterkowaniu, ale czy o to chodzi w chłodzeniu wodnym??
Mój pierwszy blok był również prod. CPC - uwierzyłem w dysze Venturiego
(zwał jak zwał) itp. bzdety:))))

Ale jeżeli jesteś zadowolony to ok, nie neguję tego.

Pozdrawiam
zkawa