Re: połączenie dwóch komputerów

Autor: Zeus <nie_at_podam.com.pl>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 21:07:19 MET DST

Dnia Tue, 26 Apr 2005 17:30:41 +0200, Jolka w wiadomości
<news:d4ln4c$n9p$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

> Mam połączyć dwa komputery, nowy i stary w celu przegrania danych ze starego
> na nowy. Na pewno potrzebny mi bedzie jakiś kabel ale jaki i gdzie go
> podłączyć? A jak już połączę to jak z jednego komputera znaleźć się na
> drugim???? HILFE!!!
jesli nie wiesz nic o połączeniach sieciowych to ODRADZAM łączenie
komputerów kablem, tym bardziej że jeden jest stary i na 99% przy
połączeniach kablem pojawią się dalsze problemy.

Najprościej wypiąć dysk twardy ze starego komputera i podłączyć go do
nowego, nie będzie wtedy też żadnych problemów z przegraniem danych

--
Pozdrawiam
Zeus