Kieszeń HDD SATA, FireWire, USB 2.0 do HDD 3,5" 400 GB

Autor: RysioSnajper <dsdsa_at_sad.sasad>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 18:44:36 MET DST

Poszukuję kieszeni na dysk twardy która obsługuje RÓWNOCZESNIE SerialATA,
FireWire oraz USB 2.0.
Wiem NA PEWNO, że taka kieszeń była prezentowana na Komputer Expo, CEBIT lub
Infosystemie.
Czytałem o tym notatkę i oglądałem fotke. Kieszeń o ile pamiętam była
aluminiowa i wyglądała jakoś tak "ażurowo".
Niestety nie zapamiętałem gdzie to przeczytałem - może w Chipie lub PCWorld
Komputer...... ????nie wiem???
Nie znam ani nazwy ani producenta - nic więcej. Miałem nadzieję, że to się
szybko pojawi w dobrych sklepach lub w necie i będę mógł to kupić, ale
niestety nigdzie nie mogę tego znależć.

Czy ktoś wie jaka firma taką kieszeń produkuje, sprzedaje lub kto to
wystawiał na targach?
Nie mam pojęcia co wklepać w googla bo wyrzuca mi dziesiątki innych co
najwyżej dwusystemowych kieszeni.

Może ktoś z was miał to "w rękach"?

Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie ;) pomóżcie ;-)

Może jest gdzieś test? ale trzysystemowej, bo dwusystemową na 3,5" mam już
od dawna.

 na 2,5" też mam i chętnie sprzedam ( alu. FireWire, może być tanio, może
być też tani dysk Hitachi 40 GB / 5400rpm z ponad dwuletnią gwarancją -
uzywalem 2 miesiące i zaraz zmieniłem na Hitachi 80 GB/5400rpm)

Dodatkowo poszukuję karty PC Card (PCIMCIA) CardBus EagleTec FireWire Slim
Dongleles - model: ET-IE1394-BIP www:
http://www.eagletec.net/login/pop.asp?id=393 - tzn. z dwoma portami FireWire
typu Sony i.Link 4-pinowe, która nie wystaje z notka jak wszystko co
sprzedają w sklepach i na allegro. Przez rok widziałem w PL tylko jedną na
dodatek wyjmowaną ze slotu kombinerkami i całą pogiętą - na Allegro, a i tak
mnie przelicytowali w ostatniej chwili.

Kto to sprzedaje w PL? (Lub może być w Berlinie, ale sam nie znajdę bo nie
znam niemieckiego.)

Poza tym poszukuję kart (2 szt.) MMC HiSpeed 1 GB, a najlepiej 2 GB, ale z
transferem zapis i odzyt powyżej 10 MB/s, albo chociaż najszybszej jak pow
10 MB/s jeszcze nie ma. Nie znalazłem testów porównawczych. Ani testów
prędkości. Cena powinna wynosić odpowiednio około 300 / 600 zł/szt. (Mile
widziane tańsze, ale najważniejsze żeby byly szybkie).

Niestety chyba SD odpada, bo prawdopodobnie nie chodzi w Nokii 9500.

W kilku sklepach mają Kingstona 1 GB MMC w cennikach, ale nie mają fizycznie
więc nie można przetestować prędkości, a transferu nikt nie podaje. Te
zwykłe karty z transferem przy zapisie 1,5 MB/s to nieporozumienie i takiej
nie chce - rzeczywisty transfer czasem równa się dyskietce-poniżej 30 kB/s -
LOL.

Kto mi to może sprzedać ( i za ile) i podać transfery przed zakupem lub
pozwoli na miejscu przetestować?

Jak dwa lata temu kupowałem kartę 256 MB SD to niestety problemy były
podobne - w całym Poznaniu nie mieli, a AxePrim sprowadziło właściwą kartę
dopiero za 3 razem. Najpierw przez pomyłkę sprzedali komuś innemu więc
zapłaciłem z góry gotówką. Później sprowadzili pomyłkowo CompactFlasha, ale
za trzecim razem im się udało. Razem zajęło to między 2 a 3 tygodnie czasu
;). I tak się cieszyłem, bo w Poznaniu wtedy nikt powyżej 128 MB SD nie
sprzedawał;-))))))))

pozdrawiam

RysioSnajper
gg 4533300, +48 601 636 694