Re: C;\windows\system32\autoexec

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 18:42:09 MET DST

Użytkownik "Profesorek" <piotrlapa@op.pl> napisał w wiadomości
news:d4lpqn$d2r$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam wszystkich i mam taki problem otórz przy uruchamianiu kompa wyskauje
> mi takie okienko
>
> C;\windows\system32\autoexec.nt. ten plik systemowy nie nadaje się do
> uruchamiania aplikacji systemu MS-DOS lub MW. Wybierz zakończ lub ignoruj.
>
> Kiedyś czytałem na grupie jakąś poradę na ten temat ale nie pamiętam więc
> zwracam się z prośbą o pomoc. Jeśli mógłby ktoś pomóc to będe bardzo
> wdzięczny.

Czy tak ciężko włączyć google.pl ???
http://www.google.pl/grphp?hl=pl&tab=wg&q=

> Wszystkim którzy umieją tylko skrytykować a nie potrafią pomóc z góry
> dziękuję nie fatygujcie się.

1. Więc archiwa grup są po to, żeby je przeszukiwać (to jest pomoc, nie krytyka)
2. Mógłbym pomóc bardziej, ale jestem trochę mniej leniwy niż ty.
3. Prawie na pewno nie czytałeś tej porady na tej grupie, bo to NTG (skrót
google wyjaśni)
4. Nie musisz okazywać wdzięczności
5. PW (skrót google wyjaśni)
6. Jednak się pofatygowałem (widocznie nie jestem aż tak leniwy)

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!