przegrzejawąca się grafika

Autor: R.A.D.U.S. <BEZ[buraczewski[_at_>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 15:42:09 MET DST

Konfiguracja:

ABIT ICG-7
P4 2,8 GHZ 800FSP
512 RAM

GF MX 440 64DDR 128BIT - pasywne chłodzenie - radiator

Z komputerami mam mnóstwo problemów w tej konfiguracji:

- nie odpala się grafika, nawet jak chłodna, pomaga zmiana w biosie ("AGP
init first" choć nie wiem czy ważne) lub też karta źle siedzi w AGP (długi
sygnał beepera)

- po włączeniu filmu nawet na godzine zawiesi się (nie zrestartuje, nie
wysypie), ale czasem na tej samej konfiguracji chodzi cały dzień. Czy
obudowa otwarta czy zamknięta nie ważne.

Problem dotyczy kilku zestawów tej serii, zaczynam wariować, bo podmiana
podzezpołów nie gwarantuje stabilności.