Re: Płyta + procesor + pamięć

Autor: Hokan Ashir <dominator.ap_at_neostrada.pl>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 14:18:16 MET DST

Użytkownik "Jolly Roger" <NOSPAMmach82_xl@wp.plNOSPAM> napisał w wiadomości
news:1nt1wysl4ys8k.imujjzm2hz59$.dlg@40tude.net...

> Ty "ekspercie" za dychę, jak chcesz ustawić dual channel na płycie z
> S754? Olśnisz nas? Przecież zintegrowany kontroler pamięci w
> procesorach z S754 nie pozwala na takie coś.

Ekspertem nie jestem i pewnie nigdy nie będę. Odniosłem się tylko do
potencjalnego wyboru co jest lepsze: dual czy single channel. Jakbyś uwaznie
przeczytał mojego posta to zauważyłbyś, że napisałem na końcu tego akapitu,
że płyta którą kolega wybrał nie obsługuje dual-channel.

> LOL. Po raz kolejny twierdzisz że na S754 uzyskasz dual?

Tutaj faktycznie nie wyraziłem się precyzyjnie. Odczytałem wątpliwości
Ninika jako pytanie, który chipset: nForce czy Via jest lepszy. Zgadzam się,
że na S754 dual nie wchodzi w grę.

Pozdrawiam eksperta:)
HA