Przełaczanie urzadzen audio z karty dzwiekowej na Bluetooth ?

Autor: sadybiakos <sadybiakos_at_wp.pl>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 14:15:25 MET DST

Witam !!!

A wiec tak ! mam w kompie karte muzyczna SB live audio
i używam jej jako głownego urzadzenia audio w tym przypadku chodzi o
komunikator (rozmowy głosowe)
Posiadam równierz zestaw na bluetooth przez ktory tez rozmawiam
(komunikator głosowo)
I tu jest problem (może niewielki ale jest)
Rozmawiam przez słuchawki i mikrofon podłaczony do kompa na właczonym
urzadzeniou karty SB live chce odejsc od kompa wiec przełaczam sie na
zestaw bluetooth ale musze wykonać manewr typu -wejsc do konfiguracji
"dzwiek i urzadzenia audio"i tam prxzestawic stery z SB live na
bluetooth i zastosuj w tedy przelacza mnie dopiero na słuchawke
bluetooth,jak to zrobic żeby można było przełaczac to jednym klawiszem
albo skrotem umieszczonym na pulpicie.
Jakos nie mam pomysłu na taki patent-może ktos jest bardziej pomysłowy
zaznacze że w komunikatorze w opcjach audio zaznaczone są jako wszystkie
trzy opcje urzadzenia domyslne windows.

Przepraszam ze sie tak rozpisalem nad taka "pierdulka"ale dla mnie to
ważne

pozdrawiam sadybiakos

--
sadybiakos@wp.pl