Re: 5:1

Autor: zzz <zzzzzzzzzzzz_at_poczta.fm>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 13:52:12 MET DST

> Oczywiscie chodzi o taki zestawik do domowego pc`eta
> co byscie polecili do kwoty max 300 zloty a najlepiej 250

Mnie tam platiki nie satysfakcjonują. Najlepsze są porządne kolumny w
drewnianych obudowach - choćby tylko dwie - i wcale nie muszą mieć 100 wat
(jak niektóre miniaturowe plastikowe głośniczki, hehe) - aktualnie używam 10
watowych (na wzmacniaczu 15 watowym) i grają lepiej niż wszystkie plastikowe
głośniczki komputerowe (włącznie z zestawem 5.1 creative'a, gdzie tylko
subwoofer grał jako tako) razem wzięte. :)