Re: jak sprawdzic szybko "zawartość" koputera

Autor: Lupo <lupota_at_niespamujgazeta.pl>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 13:23:59 MET DST

> Niby masz rację ale ja nie bardzo wiem z czym tam się spotkam i tak
> naprawdę co ten bios będzie pokazywał.Więc chcialbym miec przy sobie cos
> sprawdzonego.Sąsiad poprosił mnie o to chby nie bez powodu.
> JanuszHr

TYLKO CHYBA NIE MA NIC TAKIEGO :-)
Wszystkie te programy tupu Sisoft Sandra czy Aida wymagają instalacji.
A nie ma tam żadnego Windowsa ??? Bo chyba powienien być. Wtedy po
prostu każ mu wyświetlić dane o komputerze albo w panelu sterowania -
system Menedżer urządeń i widzisz z grubsza co jest środku .

Adam