Re: Jaka temperatura karty grafiki??

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 12:51:21 MET DST

> Moja karta ma radiator przyklejony(?) - czy to oznacza, że mogę się
> spodziewać upadku radiatora na sąsiedną kartę??

No tamta Riva kolezanki tez miala przyklejony ( a nie na takie bolce ze
sprezynkami), ale sie trzymalo pare lat nim odpadlo.
Wisi juz z 2 miesiace (po pare godzin dziennie komp wlaczony i nic sie nie
spalilo). Ale tez maszyna jest dosc dobrze raczej chlodzona (temp proca w
spoczynku ~34 st.cel.). Na szczescie nastepna karta (modem) jest poza
zasiegiem (krotki kabelek) wiszacego zestawu radiatorek + wiatraczek.
A ja na to wszystko jej mowie: niech sie spali w koncu, to bedzie motywacja
do kupienia lepszej karty :-)

::-:: fobiusz ::-::