Re: pendrive usb 1.0 - 64 lub 128 mb

Autor: Michal Bien <mbien_at_wywalto.uw.edu.pl>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 12:18:09 MET DST

antec <webtrust@o2.pl> wrote:

> mam pytanko - gdzie najtaniej kupic w necie lub w realu
> jakies pendrivy usb - 64mb lub 128 mb

            PRzeciez to jest tak tanie, ze przesylka sie nie oplaca.
Przejdz sie po sklepach i porownaj ceny. Acha - szukaj raczej
modeli maksymalnie plaskich by nie blokowaly sasiedniego portu USB.
AFAIR Benq robi takie fajne - gruposci niewiele wiekszej niz sam duzy wtyk
USB. To oble cos, co sprzedaje np: Action pod nazwa Actina to
nieporozuminie.

> - szukam czegos z usb 1.0

            Obawiam sie ze nie znajdzies. Zanim na rynek weszly pendrive
standardem bylo juz USB 1.1. Ale nawet USB 2.0 jest zgodne w dol.
Po prostu wez w sklepie z ktorym masz dobre stosunki taki pendrive
z wymowienniem - jak nie bedzie chcial dzialac na tym konkretnym kliencie
to zwrocisz - bardziej kwestia zaladowanych modulow niz samego sprzetu.

> do przenoszenia dokumentow, bo moja firma pracuje na cienkich klientach,
> ktore moga obsluzyc tylko usb 1.0 a przy 2.0 trzeba byloby wkompilowac
> cos w jadro czego informatyk nie chce zrobic.

            Niedawno zadawalem tu podobne putanie w kontekscie nowych skanerow i
drukarek USB. Odpowiedzi dotyczyly rowniez pendrive'ow. Rzuc okiem na:
i stosowne odpowiedzi do niego. Zwlaszcza Radoslawowi Sokolowi ufam - w
koncu nie za darmo dostal tego MVP'a ;)

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938