Re: Nie lubi ą się? Obraziły się ?!

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 11:49:07 MET DST

"jjtomi" <php3@_spamstop_wp.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> moze FSB plyty podkrecone? - moze cos z ustawieniami biosu - najlepiej chyba
> przywrócić ustawienia fabryczne optymalne czy jakies tam

Wszystkie te parametry są w porządku, sprawdzałem i nie było problemów,
poza tym system by mni się buntował, za to po przełożeniu grafiki innej
jest w porządku, ta gdzie indziej tak samo, próbowałem też ustawienia
optymalne i nic to nie dało :/

> nic innego tez nie wymyslę, chociaz na dobrą sprawę sprawdziłbym 5 razy czy
> dosyc dokładnie karta wchodzi do slotu

Też tak podejrzewałem, niestety jednak wszystkie inne działają, to
wyklucza że coś w slocie nie tak, ta zupełnie nie jest widziana niestety
:(

--
 (_| (_) (\/) | (\) | |\   Dominik Chmaj :: gg:919564 :: dominik.kei.pl