Zasilacz przełącznik 115/230V

Autor: Kylo <krzysiekwyrzucto_at_dlkasuj.pl>
Data: Mon 25 Apr 2005 - 21:39:18 MET DST

Witam,

mam pewien problem, a mianowicie:
Przenosiłem komputer do drugiego mieszkania i niewiem czy w trakcie
przenosin nie przełączył mi się na zasilaczu przełącznik 230V/115V.
Wygląda to tak przesuwam przycisk w lewo i widzę odkryte 230V , przesuwam w
prawo i widzę odkryte 115V. Może ktoś ma zasilacz i powie jak to powinno być
i jaka liczba powinna być odkryta do prawidłowego podłączenia, bo boję się
tego kompa podłączyć, żeby go nie sfajczyć :)
Marka zasilacza "no name".

pozdrawiam
Kylo