jak sprawdzic szybko "zawartość" koputera

Autor: JanuszHr <hojanopl_at_polbox.com>
Data: Mon 25 Apr 2005 - 21:15:20 MET DST

Mam taki problem.Mój sąsiad /osoba niepełnosprawna/ otrzyma komputer
sfinansowany przez PFRON.Wartość sprzętu ma wynieśc około 10.000 zł w tym
sam komputer około 7000zł.
NMa byc zainstalowane odpowiednie oprogramowanie - to nie problem ale
chodzi o to czy "zawartość pudła" jest zgodna ze specyfikacją.
Sćiągnąłem kilka prgramów testujących ale każdy robi co innego.Pomóżcie i
podpowiedzi jaiś programik który bez instalacji na komputerze z krążka lub
z dyskietki przeczyta następujące dane:
typ i częstotliwość procesora
Szybko przetestuje pamięć /512/
typ i pojemność dysku
Rodzaj płyty głownej i chipset
karta graficzna ile ma pamięci i typ złącza.
porosu chodzi mi oto czy przynajmniej jest to co napsane ma być na fakturze

JanuszHr