Re: [waw] wymiana kondensatorków

Autor: JanuszHr <hojanopl_at_polbox.com>
Data: Mon 25 Apr 2005 - 21:04:00 MET DST

Mon, 25 Apr 2005 20:15:57 +0200, na pl.comp.pecet, danonwoj napisał(a):

> witam,
> na płycie ABIT BX133 poszło chyba ze 12 kondensatorków. Kto wie gdzie je
> wymienić? Widzę,że kosztują po 1,50 góra. W serwisach komputerowych chcą za
> to od 70-100 zł, a ja tak nie chcę :-( Bo za drogo. Kogo polecicie? Sam nie
> podejme się, bo cienko u mnie z lutowaniem...
> pozdrawiam,
> <WojtaS>

Mam też Abit i temat zanam ,choć na razie kondensatory jescze się
trzymają.Ale na innych grupach temat był omawiany.sam też trochę umię
lutować ale na moje szczęśie mam znajomego elektronika który to potrafi
bezbolesnie zrobic .jeżeli masz małe doświadczenie z lutowaniem to
stanowczo odradzam byś robił to sam.To nie tylko problem samego lutowania
ale odpowiedniej lutownicy.Najlepiej zaprzyjaźniony elektronik Ci to
zrobi.Do byle jakiego zakłdu tez nie dawaj bo moga spie...
JanuszHr