Re: Dysk na zasilaczu - problemy?

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Mon 25 Apr 2005 - 19:01:58 MET DST

Adam 'Adak' Kępiński wrote:
> Nie amrtwie sie o przegrzewanie, tylko raczej o jakies przeklamania
> w danych, rozmagnesowywaniu talerzy itd.

O to bym się nie martwił - jak wspominałem, w Xboksie zasilacz jest tuż
pod dyskiem, a w mojej konstrukcji taśma wręcz dotyka z jednej strony
cewek i dławików w zasilaczu, z drugiej - chipsetu i pamięci na płycie
głównej. Mimo to dane lecą przez sieć z prędkością 10MB/s bez żadnych
przekłamań.

> Bardzo ladny - szkoda ze stojacy :-)

Dziękuje - to co widzisz to wersja nie pokryta jeszcze "skórką". :)
Stojący zajmuje mniej miejsca, może i leżeć.

k,