Re: Co to za blad?

Autor: Mefres <nienienie_at_nie.com>
Data: Mon 25 Apr 2005 - 18:57:12 MET DST

Jan P. Cieciński napisał(a):

> Witam!
> Wiemy, ale nie powiemy. A dalsza część komunikatu? Co, google wyłączyli?

Witam!

U mnie trzon był ten sam, okazało się, że miałem walnięty RAM, ale
bardzo dyskretnie, żaden program nie chciał tego wykryć (m. in.
Memtest). Poza tym nałożyło mi się na to wadliwe oprogramowanie Symanteca.

Mój strzał (z doświadczenia) to RAM, ale ten komunikat ma dalszy ciąg,
który może wskazać na coś innego. Pozdrówka :)

Kamil