Re: Jaka karta grafiki?

Autor: Piotr Michałek <dakkon5_at_gazeta.pl>
Data: Mon 25 Apr 2005 - 20:02:03 MET DST

R4 567R8 wrote:
> To dolicz sobie 120zł na chłodzenie pasywne... Wiatrak i tak wcześniej czy
> później zacznie ryczeć i stanie.

A nie lepiej kupic kaete od razu z pasywnym chlodzeniem? Od niedawna
Gigabyte produkuje wiekszosc swoich kart takze w takiej wersji - jestem
fanatykiem ciszy wiec moja nastepna grafa pewne bedzie miala standardowo
chlodzenie pasywne.

Wracajac do pytania autora watku - najlepszy bedzie chyba Gigabyte GeForce
6600 AGP w wersji z pasywnym chlodzeniem, taki jak ten:

http://sklep.benchmark.pl/pelny_17340.html

Cena w Benchmarku/Komputroniku to 619zl, ale na pewno mozna ja kupic taniej.
Szkoda ze nie masz plyty ze zlaczami pci-express - taka sama karta z takim
zlaczem kosztuje 130zl taniej :)

--
Pozdrawiam, Piotr Michałek
To mess up a Linux box, you have to work at it. To mess up a Windows box,