Re: jaki laptop do 4000 zł ?

Autor: Tomek <tomolder28_at_gazeta.pl>
Data: Mon 25 Apr 2005 - 17:15:00 MET DST

Mariusz wrote:

> Problem nie jest tak oczywisty. Daewoo też dawało 3 lata gwarancji na auta i
> to oznaczało, że były super? Niestety nie.
> Chodzi po pierwsze o marketing. Notebook za 3500 nie ma TV Out, ale nie
> dlatego, że TV Out jest drogi, tylko po to abys dołożył 500 aby kupić model
> za 4000 który go ma i na tym to polega. Nie mozna bezpośrednio określić
> jakości sprzętu po długoścvi gwarancji... Poza tym wyższe modele mają
> dłuższa gwarancję, nawet do 3 lat.

 Nie zupełnie się zgadzam z tym żeby to był tylko marketing ,
ponieważ bubel w dużej skali oznacza upadłość dla firmy. Więc to nie
może być bubel chyba że firma chce upaść ale jak sądze chyba nie
wszystkie firmy które oferują gwarancję 3 lata chcą upaść.

Dałeś firmę Daewoo , ja dla przykładu daję Toyotę ,której się wyjątkowo
dobrze wiedzie i daje 3 lata gwarancję.

Nie widze zbyt dużego sensu kupować coś niby markowego za 4 tyś a jak
coś się zepsuje to się na mnie wypną.

Wole kupić teoretycznie słabszą markę ale wiem prawie na pewno że przez
3 lata prawie nic mnie nie obchodzi.

pozdr.

Tomek

--