Re: Alternatywne zasilanie CPU FAN (na płycie K8NF9)

Autor: netx <user72wytnij_at_go2.pl>
Data: Mon 25 Apr 2005 - 17:05:51 MET DST

> Wiesz co? Ja mam Pentagram QVC-100 z regulatorem obrotów i czy dam w
> regulatorze obroty na max. czy na minimum i tak mam 2000RPM. Jak
> odłączę w ogóle regulator obrotów to nadal mam 2000 RPM (smart fan
> control enabled lub disabled - nie ma znaczenia). Nie wiem czy
> regulator zalmana da lepsze efekty. Chyba podłączę wiatrak z procka
> bezpośrednio do moleksa na 5V i wtedy powinno być 1500 RPM.

Właśnie skonfigurowałem SpeedFana 4.23 :)
Zasilania CPU-FAN softwareowo na 1% i wiatrak kręci się na 1308 RPM.
Temp. CPU 31 stopni przy otwartej budzie i oknie, jeden program p2p "w tle".
Słyszę już tylko dyski :)
Po przekroczeniu zadanej temp. SpeedFan zwiększa obroty wiatraka.

Może jeszcze spróbuję aby wogóle wyłączał wiatrak (0% zasilania CPU FAN),
bo nawet wtedy temperatura nie skacze, tylko że buczy mi BIOS,
że wiatrak nie działa.

Pozdr.
MB