Re: USB może uszkodzić sprzęt?

Autor: ad-hoc <ad-hoc_at_poczta.gazeta.pl>
Data: Mon 25 Apr 2005 - 16:30:56 MET DST

Virus_7 napisał(a):

> Możliwe. Np. wystarczy pozamieniać wtyczki i już na kabelek sygnałowy
> idzie +5V.

Kupiłem PedDrive. Wkładam do USB i pojawia się komunikat , że urządzenie
jest nie rozpoznane. Po chwili, że nie rozpoznane urządzenie jest
uszkodzone. Wymieniłem w sklepie PenDrive. Sprzedawca przy mnie
sprawdził nowego PenDrive. Było sprawne. Nowego PenDrive podłanczam do
swojego kompa i podobna historia (nie rozpoznany). Przetestowałem na
innych kompach. Nie działa. Wymieniłem ponownie (sprzedawca się już
zaczoł denerwować). Teraz boję się podłączyć go do kompa, wiem, że
działa bo przetestowałem go w firmie. Stąd moje pytanie, czy usb może
uszkodzić sprzęt zewnętrzny. Czy mieliście podobne przypadki?