Dysk na zasilaczu - problemy?

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak61_at_gazeta.pl>
Data: Mon 25 Apr 2005 - 13:58:55 MET DST

Witam.

Jestem o krok od zrobienia obudowy i umieszczenia w niej plyty microATX,
zasilacza i dysku (slowem caly komputer :-) ale... mam pewne watpliwosci
co do kladzenia dysku bezposrednio na zasilaczu.

Zasilaczem bedzie 200W codegen (taaaak wiem, ale gdzie w takim razie kupic
dobry ale MALY zasilacz?) 220x80x40mm. Chcialbym, aby docelowa obudowa
byla jak najmniejsza wobec tego wyszlo mi dysk lezalby praktycznie na
zasilaczu.

Czy moge?
Wszak pracujacy zasilacz to chyba niezle zrodelko promieniowania EM, choc
jednoczesnie jest ekranowany.

Zdrowy rozsadek podpowiada, ze lepiej tego nie robic, ale jednoczesnie nie
raz widzialem duze obudowy (najczesciej serwerowe), w ktorych miejsce nad
zasilaczem z tylu komputera bylo przeznaczone wlasnie na dyski i tam one
pracowaly.

Jakies doswiadczenia?

Zdrowka i TIA

--
Adam Kępiński aka Adak (Android Designed for Assassination and Killing)
adak@acn.waw.pl (primary)    ICQ UIN: 21284055