Nagrywarka - do naprawy? Czy na wywalke?

Autor: Elfando <elfandoWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 25 Apr 2005 - 12:24:23 MET DST

Zastanawiam sie czy nagrywarki CD-RW sa naprawiane w serwisach komputerowych?
Nie wiem czy jest sens zanosic zwlaszcza, ze wyglada mi to na jakies
mechaniczne uszkodzenie laseru.

Podczas pracy nastapil niewielki trzask i naped przestal czytac jakiekolwiek
plyty. Mechanizm dziala, naped reaguje na wlozenie plyty ale nie jest w stanie
jej odczytac.

Jakies wskazowki co z tym robic? Domyslam sie, ze wlasnoreczne przeczyszczenie
pewnie nic nie da?

Nagrywarka to LG 52x sprzed jakichs 2-3 lat. Z gory dzieki za odpowiedz.

Pozdrawiam
Elfando