Re: Jaki notebook do 4k ?? Amilo ??

Autor: AcePL <ace_at_op.home.plzasiekantyspam>
Data: Mon 25 Apr 2005 - 11:23:31 MET DST

"Efreet" <efreetWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał(a):
> Witam,

> szukam notebooka w granicach 3-4k...
> wlasciwie to mam dwa wymagania funkcjonalne: min. 512 RAMu i min. 40 GB
> HDD..mile widziana nagrywarka DVD...

Wiesz, 4k PLN to w zasadzie dolna granica ceny laptopa. Mam dla ciebie
radę: weź kolego zaprenumeruj sobie ulotki z Makro Cash and Carry i poluj
na okazję. Ostatnim razem widziałem całkiem przyzwoitego asusa za 2999
netto. Albo pochodź sobie po innych jeszcze sklepach. Możesz też zajrzeć na
Allegro...
Asus i Aristo to w zasadzie dla mnie osobiście marki do rozważenia - po
prostu dlatego, że dla mnie serwis jest blisko (Comes wrocław) i że
chłopaki w tym serwisie naprawdę się starają. Choć nie jest to najwyższa
jakość produktu.
Zresztą wszystko teraz składają w Chinach więc jakie znaczenie ma to,
jakiego laptopa kupisz????

Swoją drogą pytanie uważam za naiwne, żeby nie powiedzieć głupie - miałem w
życiu kilka laptopów i na następnym raczej nie będę oszczędzał - liczę się
z wydatkiem powyżej 6k.
Po prostu wiem, czego od laptopa oczekuję. I tobie życzę tego samego -
dowiedz się, czego od niego chcesz a potem zapytaj jaki to ma być.

AcePL