Re: jaki laptop do 4000 zł ?

Autor: Mariusz <mk_NOSPAM_at_popnet.pl>
Data: Sun 24 Apr 2005 - 20:03:29 MET DST

> dlaczego badziewie używałeś takiego ?
> Co jest w nim gorsze niż w innych kompach?
> Co polecasz w zamian ?

Nie używałem osobiście. Ufff na szczęście. Ale czy sądzisz, że hurtownia
komputera, którta nagle postanowiła produkować sprzęt "pod swoją marką: może
równać się z takimi firmami jak IBM czy Compaq? Według mnie nie. I nawet jak
jakichś ich produkt zajmie dobre miejsce w Chipie czy cos podobne to nie
jest dowód wyższości.
Zresztą mój kolega kupił sobie notebooka Actiny. Pierwsze wrażenia były
super. Wypasiony, dobra cena itp itd. Jak go odwiedziłem po miesiącu już go
nie miał i na moje pytanie co się z nim stało odpowiedział tylko "daj
spokój, sprzedałem to...."

A polecam IBMa. Ostatnio kupiłem znajomej takiego. R50E, 1,5 GHz, 256,
Combo, 15", XP Pro i to wszystko za 3280 zł także za 4000 można mieć już
lepszą konfigurację

--
[ Mariusz: Abit IC7-G P4 3GHz 512/800/HT QVC120Cu 1GB DDR400 Kingston NEC ]
[ E700 Asus GF4Ti4200 128 MB 8x Zalman ZM80D WinFast TV-2000 Exp. Zoltrix ]