Re: Centrino/S - wyróżnik

Autor: Maciej Nadolski <krecik-usenet_at_NOSPAM.go2.pl>
Data: Sun 24 Apr 2005 - 19:37:18 MET DST

> Tylko jest maly zonk, aristo do HP ma sie mniejwiecej jak maluch do Toyoty z
> silnikiem a takiej samej pojemnosci. Poczytaj o aristo na grupie, na dluzsza
> mete ich jedynym plusem jest cena. A jesli myslisz o jakims kompie ktorego
> czesto bedziesz uzywal w roznych lokalizacjach to Aristo prawdobopodobnie
> szybko sie "pokruszy".

Wlasnie tak mimo wszystko skladniam sie do hp. W koncu takiej zlej ceny
nie ma, a obudowa megnezowa.
Tak sobie mysle. "Po co mi svideo, jak mam w xe4100 i i tak go nie
uzwam". "Po co mi irda, jak chce bt i mam bt w telefonie". "Po co mi lpt
jak i tak nie podlacze go do starej drukarki". Jedynie co troche zal to
com, ale jak bede bardzo potrzebowal to kupie przejsciowke do usb. Z
tych rozwazan wysnulo sie to:
Mysle tylko o dodatkowym 512mb ramu i bt (mam nadzieje, ze mozna dokupic
i zamontowac np. w serwisie), bo na amerykanskiej stronie hp jest
napisane, ze do nx6110 mozna doladowac bt. I jeszcze jeden drobiazg acz
dla mnie wazny. Dla Celerona M360 chyba starcza pasywne chlodzenie,
wentylatorek zbedny prawda? Nic mnie tak nie denerwuje jak grzejacy sie
laptak i co chwila wlaczajacy wentylatorek.

--
Pozdrawiam,
Maciej Nadolski