Re: 2 pytania

Autor: Krzysztof Pawleta <pawletak_at_onet_ZAMIEN_poczta.pl>
Data: Sun 24 Apr 2005 - 18:44:43 MET DST

Sander wrote:

> Asus, Abit, Gigabyte, MSI.

Ja stawiam na ASUSa (ale tylko za płyty głównie i stare karty graficzne
serii Delux; za CD-ROMy ma u mnie duuuuużą krechę...)
 - MSI: ma u mnie drugie miejsce (pnie się w górę: jak bym zaczynał
"z komputerami" powiedzmy 3 lata temu, to MSI był by na 1 miejscu...)
 - ABIT: ma u mnie krechę, za padające kondensatory na płytach);
 - Gigabyte: krecha za brak podkręcania na niektórych płytach
(czyli za zbyt sztywne trzymanie się standardów)
 - EpoX: 2 krechy za kondensatory i niekompatybilne oprogramowanie
(mowa o np. EP-8VTAI: "USDM Software" podaje wszystko, czyli
napięcia i temperatury "z księżyca"! W dodatku płyta jest już dość dawno,
a nadal nie ma jej na europejskich stronach EpoXa...)

> Nie warto.

Pytanie brzmi dla czego chcesz tego samego producenta?
(jeżeli myślisz, że będzie lepiej działało, to się mylisz...)

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak@poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|