Re: Problem z aktualizacją sterowników karty graficznej

Autor: Roman <roman_at_wp.pl>
Data: Sun 24 Apr 2005 - 18:00:14 MET DST

> Czasy sie zmieniają. I nie wiem po co chcesz instalować
> najnowsze drivery do tak zabytkowej karty ?

Aha!
To już teraz wiem, że muszę kupić nową kartę.
Chyba wezmę tego Radeona 9550.
Boję się tylko czy nie będzie problemów bo gdzieś tu na grupie czytałem że
Radek zainstalowany po Nvidii może źle działać.
Póki co to GF 6600 GT jeszcze trochę za droga a to byłby pewnie
najsensowniejszy wariant.

Dzięki za wyjaśnienie
Roman