Re: Problem z DVD-RW LiteOn

Autor: zzz <zzzzzzzzzzzz_at_poczta.fm>
Data: Sun 24 Apr 2005 - 15:52:42 MET DST

> no to już wiadomo co to za problem, moja rada to wymienic ją na NEC,a
> lub Pioneer,a :)

Taaak. To zawsze wina firmy, a NEC i Pioneer są najlepsze (dla Gupika, bo
inni pewnie by wymienili swoje ulubione firmy). Jak nie znasz odpowiedzi, to
się nie wypowiadaj, Gupik.

Osobiście LiteOn mnie nigdy nie zawiódł.

Przed oddaniem nagrywarki do serwisu, Wito, możesz spróbować zaktualizować
firmware'a - u mnie poprawiło się odczytywanie płyt po takiej aktualizacji
(wcześniej trzeba było trochę poczekać aż płytę załapała). Raczej jest to
wina sprzętowa, więc jeśli nic nie pomoże, zostaje ci serwis.