zabezpieczenia dvd

Autor: Stryq <SmoQ_at_wawelski.pl>
Data: Sun 24 Apr 2005 - 15:04:16 MET DST

Witam!
Jestem nowy i nie jestem pewnien czy pisze na dobrej grupie (napisalem tez
na innych - przyznaje sie bez bicia). Moze od razu przejde do rzeczy. Mam
zamiar napisac prace magisterska nt "zabezpieczenia stosowane w plytach
dvd". No i wlasnie szukam materialow. Nie interesuja mnie programy ktore
lamia takie zabezpiecznia, ale algorytmy do lamania a takze wszelkie
teksty opisujace zabezpieczenia. Za wszelka pomoc z gory dziekuje!

--
Stryq