Dyski na PCMCIA 1.8 cala

Autor: Jacek23 <jacek23_at_post.pl>
Data: Sun 24 Apr 2005 - 14:57:12 MET DST

Witam
w tej chwili posiadam dysk 2.5 cala 30 gb na dane zeby mi nie wcielo przy
okazji awari w laptopie dysku , dodatkowy dysk jest na USB.....zastanawiam
sie czy nie wymienic tego na dysk 5 GB na PCMCIA?
Wiem ze roznica w pojemnosci jest duza ale 5 GB w zupelnosci mi wystarczy a
taki maly dysk na PCMCIA jest o wiele mniejszy niz na usb w obudowie no i
nie trzeba kabli usb podlaczac.
Chialbym sie spytac czy to sie oplaca kupic , czy sa jakies probelmy
techniczne, jak z awaryjnoscia?.....jest niby wstrzasaodnporny...ale coz:)
Szukam kogos kto takie cos ma i podzieli sie wrazeniami
Pozdraiwam Was.

--
jacek23@post.pl
gg: 207344