kontrola obrotów wentylatora

Autor: mibrod <mibrod_at_go2.pl>
Data: Sun 24 Apr 2005 - 14:02:03 MET DST

Witam!
Od dłuższego czasu nurtuje mnie jeden problem, na który nie mogę
doszukać się rozwiązania. Mianowicie są dwa komputerki z taką samą płytą
główną DFI AK75-EC / Octek Rhino KT133A-ASP i Athlonem 1GHz. Jedna
pokazuje obroty wentyaltora ( Bios, SpeedFan, itp. ), a ta druga nie.
Wentylator podłączany w takie samo gniazdo jak na drugiej płycie.
Sprawdzałem w instrukcji płyty oznaczenia gniazda i zgodność ze złączem
wentylatora, wszystko sie zgadza. Co to może być? Ktoś ma pojęcie?