Pentium 4 3,2GHz ...?

Autor: Refix <spam_at_virtual.pl>
Data: Sun 24 Apr 2005 - 13:47:52 MET DST

Witam
Z pewnością wielu z was używa tego procesora dlatego mam pewne pytania
Czy wentylator dołączony do tego modelu jest wystarczająco mocny,
tzn. czy procesor nie nagrzewa się nadmiernie ?
Jaka jest faktycznie temperatura tego procesora, podglądając jej wartość
w jakimś programie diagnostycznym lub Bios'ie ?
Czy dołączony wentylator jest b.głośny, ile obr/min wskazuje program (Bios) ?
Czy może trzeba poważnie pomyśleć o innym wydajniejszym cooler'ku ?
Nie ukrywam, że zależy mi na cichej pracy komputera, procesor nie będzie
podkręcany

pozdrawiam
-= Refix =-