Monitor sie "konczy" ?

Autor: maćko.b <mbanaszek(antyspam)04_at_WuPe.PeeL>
Data: Sun 24 Apr 2005 - 13:14:06 MET DST

Witam,od jakiegos czasu przy wylaczaniu kompa monitor wydaje z siebie
dzinwne dzwieki a ok kilku dni podczas pracy ma takie bardzo krotkie
migniecie,nie wiem jak to nazwac ale to tak jakby sie na bardzo krotko
wylaczal.Takie migniecie i przy tym jest ten dzwiek takie pstryk. Monitor to
Samsung SyncMaster 750s mam go ponad 4 lata i jak do tej pory wszystko bylo
ok.czy to sa objawy zapowiadajace zblizajacy sie koniec monitora ? Dzieki za
odpowiedzi-pozdrawiam.
maćko.b