czytnik kart +Abit problem

Autor: bartula <bartula_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 24 Apr 2005 - 12:28:49 MET DST

Witam,
Kupiłem taki oto czytnik kart z hubem usb
http://onet.allegro.pl/show_item.php?item=48093900
Nistety jest z nim mały problem, kiedy jest w piety pod usb komp nie wstaje,
zatrzymuje się po info mówiącym jaki procek jest na mobo, wypiecie czytnika
powoduje ze komp wstaje normalnie.
Kiedy zapne go juz na zbootowanym Windows to czytnik poprawnie czta karty
jak i poprawnie obsuguje wpietego do siebie pendrvie. Więc jes sprawny
Co więcej probowałem zbootować system na mim drugim kompie (laptop ) i tu
poszło bez bólu.
Jedynie na moim blaszaku (ABIT AI7) mam problem z rebootem.
Jakieś sugestie?

pozdrówka
bartula