Re: [Komputronik] olewany :(

Autor: <lev_at_k>
Data: Sun 24 Apr 2005 - 11:32:29 MET DST

Teoretycznie zawsze, tu masz zestawienie: http://notlong.com/links/

> Chcialbym kupic sluchawke na Bluetooth
> Plantronics M2500 i pendrive Pretec I-Disk Tiny Luxury 1GB USB 2.0.
> Znalazlem obie te rzeczy w sklepie benchmarku (sklep.benchmark.pl).
> Jakie macie doswiadczenia z kupowaniem w tym sklepie?

Jak ktos juz trafnie wspomniał to po prostu innyc szyld komputronika.
Jesli o mnie chodzi to zakupy u nich (fizycznie, nie online) bardzo
pozytywnie. Mieli sprzęt który gdzie indziej trudno było dostac od ręki,
do tego bez kosztów przesyłki ich ceny wypadły w moim przypadku naprawdę
bardzo atrakcyjnie.

> Pozdrawiam,

Pozdrawiam