dobra obudowa

Autor: ToM <tom_at_nospam.pl>
Data: Sun 24 Apr 2005 - 09:02:17 MET DST

Witam.
Mam pytanie: Jaką kupić obudowę??? Szukam czegoś w cenie niskiej-średniej,
średniej.

Od dłuższego czasu przeszukuję oferty różnych sklepów i aukcji i mam pewnych
faworytów:

Chieftec CX-01 bl-bl-b (ewentualnie inna kolorystyka bo to detal estetyczny
nie praktyczny)
Cooler Master Wave Master
Cooler Master Cavalier 3 (dobra cena)
OpenAir Yesico
Thermaltake Soprano (dobra cena)
Thermaltake Tsunami
Thermaltake Shark (droga raczej ale...)

Może któryś z grupowiczów miał lub ma kontakt z jaką kolwiek z obudów.

Teraz czego oczekuję: ciekawego wyglądu, dobrej wentylacji, ciszy i przede
wszystkim funkcjonalności.
Która z obudów jest dobrze wykonana bo spotkałem się czasem z komentarzami
że obudowa "XYZ" za 699 ma jakieś braki i niedoróbki.
Może ciężko wszystko razem połączyć lecz istnieją pewne kompromisy.

Proszę o ciekawe spostrzeżenia i uwagi.

Pozdrawiam

Tomek