Re: Problem z myszą

Autor: Michał Gołka <info_at_2xm.alpha.pl>
Data: Sun 24 Apr 2005 - 08:50:43 MET DST

> w biosie porty włączone ?, system widzi porty ?
Tak, w biusie sa wlaczone. A system oba widzi.

> kabel (na śledziu/w dziurze w blasze) prawidłowo połączony z płytą
> (oryginalny ten co tam kiedyś był) ?
Wszystko jest dobrze podlaczone. Nawet probowalem uzyc kabelka z innego
kompa -
tez nie dzialalo.

> mysz serial (nie z przejsciówką) i sprawdzona na innym kompie ?
Pozostaje mi jedynie sprawdzenie myszy serial.
Dziwi mnie, ze komp nie widzi myszki ps2 + przejsciowka, bo przez pare lat
taki uklad w ogole mu nie przeszkadzal (ta sama przejsciowka)

Dzieki za sugestie

MG