Niedziałający EPSON 2480 Photo, coś z USB 1.1 i 2.0

Autor: sawek <sawek0_at_SPAMvp.pl>
Data: Sat 23 Apr 2005 - 23:22:46 MET DST

"Urządzenie USB HI-SPEED jest podłączone do koncentratora USB innego typu.
Aby uzyskać pomoc w rozwiązaniu tego problemu, kliknij na ten komunikat"
To jest prolog to mojego problemu. Gdy zainstaluję sterowniki do EPSON'a 2480
PHOTO pokazuję się taka i oto wiadomość.
Potem jeszcze jakieś doinstalowania, a w rezultacie, gdy chcę skanować, skaner
wypina dupę mówiąc:
http://www.sawek.kero.pl/skaner.wav .
A lampka na skanerze czerwono miga.
CO ROBIĆ? Próbowałem wyłączyć oszczędzanie energii w koncentratorze USB, jakiś
patch sciagnalem do USB 2.0, być może, że niepoprawny.

System Windows XP Professional (bez żadnych Service Packów).
Athlon 1800+ XP.
Skaner 2480 Photo.

PS Klikałem na ten komunikat, nic ciekawego nie napisało...

Bardzo proszę o odpowiedź, skaner nowy, nieużywany.
Z góry wieelkie dzięki.

--
pozdrowienia
sawek