Re: Asus P4G8X Deluxe

Autor: John <johndoe_at_spamonet.pl>
Data: Sat 23 Apr 2005 - 23:15:04 MET DST

> Jak masz na myśli Prescota to chyba się nieco rozmarzyłeś....
> Twoja płyta nawet FSB 800 nie obsłuży. Niestety! Poszukaj Northwooda na
> FSB 533 max (czyli wspomniany 3.06)

PIV/2,40A/1MB/533 na ten przykład.... Obsłuży? Teoretycznie tak, praktycznie
nie wiadomo....
Nie zależy mi na FSB 800MHz, zależy mi na HT i ewentualnie 1 megowym
cache... Teoretycznie dało by się to zrobić, TEORETYCZNIE, dlatego tak jak
pisałem szukam kogoś kto coś takiego sprawdzał. Nie muszę marzyć, mogę kupić
nowszą płytę, tylko po co, wolę dokupić procka, nawet na FSB 800 i posadzić
go na 533, tylko nie wiem czy zagrają w tandemie, w zasadzie to kwestia
biosu, bo płyta jest dosyć elastyczna.... Podobno na tej płycie nie chodzą
pamięci inne niż DDR266, u mnie chodzą DDR333 i DDR400...... Podobno ta
płyta ma problemy z Radeonami 9700 i wyżej.... Moja nie ma, i nie miała....
TEORETYCZNIE płyta ma magistralę do 200MHz, czyli byłoby 800FSB....
TEORETYCZNIE.... Dalsze teoretyczne gdybanie nie ma sensu.
Pozdrawiam