Re: Jak zablokowac wyskakujaca strone:-(

Autor: Roberto <robert74_at_WYTNIJ.TO.tkdami.net>
Data: Sat 23 Apr 2005 - 14:24:50 MET DST

kamelot napisał(a):
> Wyskakuje mi jako domowa w win XP uparcie jakaś porno,kasowalem w
> przegladarce cookiesy.zablokowane wyskakiwanie okienek i uaktyalniony
> xp.Skad ta cholerna strona sie bierze i jak ją skasowac,pomozcie.Czyscic
> rejestr?

1. NTG
2. Nie używać Internet Explorera tylko jedynie słuszne Firefoxa albo
Opery albo Maxtona
3. Używać programów do wywalania śmieci internetowych z kompa takich
jak: HijackThis, CWShredder, Microsoft Antispyware, Ad-aware, Spybot.

--
W owym czasie przyjaciel zgubi młotek przyjaciela,
a dzieci nie będą wiedzieć gdzie są rzeczy ich ojców,