CO to jest SmartBay?

Autor: pabloH <pawelhan_at_gazeta.nospam.pl>
Data: Sat 23 Apr 2005 - 13:43:39 MET DST

Mam prosbe o pomoc w dobraniu napedu CDrom do laptopa, a przeszkoda jest
(wydaje mi sie) wlasnie smartbay.

Mam niemlodego juz notebooka AST ascentia Mseries, ktorego kupilem bez
napedu, a jedynie z pustym miejscem na niego. Zdołałem sie dowiedziec, ze
polecane do niego napedy CD to mn. Toshiba 1602b i mozna je latwo kupic.
Problem
w tym, ze slot z tylu napedu jest inny niz gniazdo wewnatrz miejsca na CD w
laptopie. CDrom ma wyjscie ATAPI(enhanced IDE), natomiast laptop duzo
szersze gniazdo, ktore na pewno nie pasuje. Moze tu jeszcze potrzebna jest
jakas przejsciowka albo cos innego?
 Szukajac po danych technicznych tego laptopa zorientowalem sie, ze ma on
wymienne akcesoria do wsuwania, mn wlasnie cd, hdd, fdd, baterie nazywane
SmartBay.
Czy ktos mi moze pomoc w dobraniu napedu do tego notebooka?

pozdrawiam
p.