Re: jaki laptop do 4000 zł ?

Autor: Tomek <tomolder28_at_gazeta.pl>
Data: Sat 23 Apr 2005 - 13:20:05 MET DST

> Skrot Wi-Fi to po prostu nazwa technologi - sieci bezprzewodowe, ostatnio
> bardzo popularne. Moze w polsce jeszcze nie ma ich wszedzie, chociaz moze
> slyszales o tym, ze na rynku w Krakowie mozna korzystac za darmo z netu ?
> Tam wlasnie wykorzystywana jest technologia Wi-Fi. Ale pelno juz tego w
> domach i biurach. W kazdym razie, nawet jesli nie kupisz tego teraz to
> mozesz kupic pozniej jako karta PCMCIA,mysle ze na poczatku warto
> doinwestowac w procek i pamieci, i dysk a taka karte dokupic w razie
> potrzeby.
> Jarod

Ciekaw informacje , myślałem że laptop jak już się zmontuje to na amen i
nic nie można już zmienić.
Będę potrzebował windowsa więc Wi-fi na razie odpada jeżeli można ją w
przyszłości dokupić?

Ostatnio słyszę reklamy era blue-tuth (nie wiem czy nazwa jest poprawna)
, czy to też można ewentualnie później dołożyć ?

--
Tomek