Re: jaka karta telewizyjna ? co polecacie?

Autor: Paul <paull_at_vp.pl>
Data: Sat 23 Apr 2005 - 09:32:22 MET DST

> nie mozna; nawet jezeli Twoja kablowka nie ma potencjalu wzgledem masy
> (latwo sprawdzic miernikiem pomiedzy kablowka a np. kaloryferem) to
> nie masz gwarancji, ze ktos z sasiadow nie podlaczy sobie czegos do
> instalacji; powinienes dodatkowo zastosowac zabezpieczenie
> antyprzepieciowe (z pewnoscia w archiwum grupy znajdziesz linke);
>
> adas;

Wybacz ale nie spotkałem się aby kablówka miała coś wspołnego z
kaloryferami. Osobiście używam Pixela Play TV Pro na Conexancie juz ponad 3
lata i tylko kablówkę na tym oglądam nie mam żadych problemów z potencjałami
o których piszesz, a nawet gdyby, kabel z kablówki jest ekranowany, komp
jest (lub powinien, u mnie jest) uziemiony. Cyba nie uziemiasz kompa przez
kaloryfer?? Nawet jesli to z kablówką na to nie wiele wspólnego

Pazdr Paull