Stan gotowości, hibernacja- problemy

Autor: Paweł <pawelpolska2_at_interia.pl>
Data: Sun 17 Apr 2005 - 12:57:08 MET DST

Witam wszystkich. Problem jest następujący. WinXP - po przejściu w stan
gotowości (względnie hibernacji) wyłącza się dysk i monitor, natomiast
działają wentylatory, co oczywiście nie nalezy do przyjemności (hałas).
Kiedyś tak nie miałem. Wydaje mi się, że stało się tak po nieprawidłowym
zamknięciu systemu czy nawet wyłączeniu komputera zanim jeszcze wystartował
windows. Jak to naprawić? Czy to może problem w biosie?
Dzięki za podpowiedzi.